Tuesday, August 8, 2017

ہدایتی ڈیزائن کا مختصر تعارف تعلیم صرف مواد کو منتقل کرنے سے زیادہ ہے اور حقائق کو یاد رکھنے سے کہیں زیادہ سیکھنے کی ہے. سیکھنا یہ ہے کہ مواد کی اپنی اپنی سمجھ کو فروغ دینے اور اپنے ذہنی فریم ورک میں ضم کرنے کے بارے میں ہے. اس تعلیم کو فعال کرنے کے لئے تدریس کو ڈیزائن کرنے کے بارے میں ہے. ان تمام سرگرمیوں کو ہدایتی ڈیزائن کہا جاتا ہے. سمائلی ڈیزائن سیدھ کے بارے میں ہے. اس کا مقصد سیکھنے کی سرگرمیوں کو سیکھنے کی سرگرمیوں اور تشخیص کرنے والوں کو سیدھا کرنا ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ، اس سطح پر سیکھنے کے مقاصد کو احتیاط سے تیار کیا جا سکے جو علم اور مہارت کے لئے موزوں ہے جو ان سرگرمیوں کو تیار اور ڈیزائن کررہا ہے جو سیکھنے والوں کی مدد سے ان کی سمجھ کو فروغ دینے اور مہارتوں کو تیار کرنے کے لئے تیار کرنے میں مدد کریں. ہدایتی ڈیزائن ہمارا مرکزی خیال، موضوع کے نقطۂ نظر سے سیکھنے والے مرکز کے نقطہ نظر سے لے جانے کے لئے مجبور کرتی ہے. لہذا سوال شروع کرنے کی بجائے، استاد اساتذہ کیا جا رہا ہے، اس سے شروع ہوتا ہے کہ اساتذہ اپنے طالب علموں کو سیکھنا چاہتے ہیں. اس نقطہ نظر سے تعلیم حاصل کرنے میں اس بات کا یقین کرنے میں مدد ملتی ہے کہ کسی بھی استاد کو کچھ سیکھنے کے نتائج یا مقاصد کی حمایت میں ہے. ہدایتی ڈیزائن اس استاد کو واضح کرتا ہے جو وہ اپنے طالب علموں کو اس کورس کے اختتام پر کرنا چاہتا ہے. یہ ان موادوں کے انتخاب میں بھی مدد کرتا ہے جو سیکھنے کی سرگرمیاں تیار کرتی ہیں. اچھی تدریس کے ڈیزائن کی کلید اچھی سیکھنے کے نتائج کو تشکیل دے رہا ہے. اکثر لوگوں کو فلالینس کے نقطۂٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔ سے سیکھنے کے مقاصد کی طرف سے مستحکم کیا جاتا ہے. ایک اچھا سیکھنے کا نتیجہ لکھنے کا باقاعدگی سے براہ راست آگے بڑھنا چاہئے. یہ واضح، جامع اور مخصوص ہونا چاہئے اور اس بات کو یقینی بنانا چاہیے کہ آپ نے سیکھنے والوں کو کیا کرنے کے قابل ہونے کے لحاظ سے نتیجہ بیان کیا ہے. یہ سیکھنے کے مناسب سطح کو بھی ڈھونڈنا ضروری ہے تاکہ آپ صرف بنیادی علم حاصل کرنے سے نمٹنے نہیں بلکہ اس کے مناسب طریقے سے سیکھنے کے اعلی سطح کو بھی ڈھونڈیں. تدریس کے ڈیزائن کا استعمال کرتے ہوئے ہمیں مناسب ذرائع ابلاغ اور ٹیکنالوجی کے انتخاب میں مدد ملتی ہے. یہ مختلف قسم کے تکنالوجوں کو استعمال کرنے کے لئے فخر ہے جو چیزوں کو مسلط کرتی ہے. لیکن، اگر ٹیکنالوجی کو احتیاط سے منتخب نہیں کیا جاتا ہے تو یہ سیکھنے والوں کو مشغول، الجھن اور ناراض کرسکتا ہے. یہ واضح طور پر معقول ڈیزائن کی ایک سادہ وضاحت ہے. تکنیک بہت پیچیدہ ہوسکتی ہیں اور مختلف طریقوں اور اوزار ہیں. لیکن یہ سب بنیادی بنیادی عمل ہے. 1. سیکھنے کے مقاصد کی وضاحت. 2. مواد کو منتخب کریں؛ 3. سیکھنے کی سرگرمیوں کی ترقی؛ 4. تشخیص کی سرگرمیوں کو ڈیزائن کرنا جو تمام منسلک ہیں اور ان تمام سیکھنے کے مقاصد کے حصول میں شراکت کرتے ہیں.

No comments:

Post a Comment