निर्देशक डिजाइनको संक्षिप्त परिचय
शिक्षण सामग्री मात्र ट्रांसमिशन र तथ्याङ्कहरू याद गर्नु भन्दा बढी सिक्न भन्दा बढी छ। सिक्नको सामग्री सामग्रीको आफ्नै बुझाइको विकास र यसलाई एक मानसिक ढाँचामा एकीकरण गर्न बारेमा छ। शिक्षण यो सक्षम गर्न गतिविधिहरू डिजाइन गर्ने बारे हो। यी सबै गतिविधिहरू निर्देशक डिजाइन भनिन्छ।
निर्देशक डिजाइन सबै संरेखण बारेमा छ। यो सिकाउने गतिविधिहरू सिक्न र मूल्याङ्कन गर्नेहरूलाई पङ्क्तिबद्ध गर्न सिक्ने उद्देश्यहरू पङ्क्तिबद्ध गर्ने उद्देश्य छ। यो मतलब, सावधानीपूर्वक एक स्तरमा सिकाउने उद्देश्यहरू तयारी गर्ने ज्ञान र कौशलका लागि उपयुक्त छ कि गतिविधिहरू डिजाइन गर्ने र डिजाइन गर्नेहरूलाई सामग्रीको बारेमा बुझ्न र सिकाउने कौशल विकास गर्न मद्दत गर्ने डिजाइनको डिजाइन गर्नका लागि उपयुक्त छ।
निर्देशात्मक डिजाइनले हामीलाई सामग्री केन्द्रित परिप्रेक्ष्यबाट सिक्ने केन्द्रको परिप्रेक्ष्यमा उत्प्रेरित गर्छ। त्यसैले प्रश्न सुरू गर्नुको सट्टा शिक्षक के सिकाउन जाँदैछ, यो शिक्षकले के सिक्न चाहानुहुन्छ के साथ सुरु हुन्छ? यस परिप्रेक्ष्यबाट शिक्षाको दृष्टिकोणले केही सिक्न वा उद्देश्यहरूको समर्थनमा सबै कुरा शिक्षकलाई सुनिश्चित गर्न मद्दत पुर्याउँछ। निर्देशक डिजाइनले शिक्षकलाई स्पष्ट गर्दछ जुन उनीहरूले आफ्ना विद्यार्थीहरूलाई यस पाठ्यक्रमको अन्त्यमा गर्न चाहन्छन्। यसले तिनीहरूलाई सामग्री, चयन गर्ने गतिविधिहरूको चयनमा उनीहरूलाई पनि विकास गर्दछ।
राम्रो शिक्षण डिजाइनको कुञ्जी राम्रो सिक्किने परिणामहरू तयार पार्दै। प्रायः मानिसहरू पक्षाघातको बिन्दुमा सिक्नका उद्देश्यहरूद्वारा अभिभूत हुन्छन्। राम्रो सिकाउने परिणाम लेख्न उचित सीधा अगाडि हुनुपर्छ। यो स्पष्ट, संक्षिप्त र विशिष्ट हुनुपर्छ र तपाइँले सिकाउनेहरू सक्षम हुने कुराको नतिजाको परिणाम बताउनुभएको छ। यो उचित स्तरको शिक्षाको आवरण गर्न महत्त्वपूर्ण छ ताकि तपाईले केवल आधारभूत ज्ञान अधिग्रहणको साथ काम नगर्नु हुन्छ तर यो उपयुक्त हुँदा उच्च स्तरको शिक्षा पनि समावेश गर्दछ।
अनुदेशीय डिजाइन प्रयोग गरेर हामीलाई उपयुक्त मिडिया र टेक्नोलोजी छनोटहरू बनाउन मद्दत गर्दछ। यो प्रायः प्रविधि चीजहरू माथि विभिन्न प्रविधिहरू प्रयोग गर्न प्रलोभन हो। तर, यदि टेक्नोलोजी सावधानीपूर्वक चुनेको छैन भने यो सिक्न, भ्रम गर्न र सिकाउनेहरूलाई निराश पार्न सक्छ।
यो स्पष्ट रूप देखि निर्देशात्मक डिजाइन को एक सरल व्याख्या थियो। प्रविधिहरू धेरै जटिल हुन सक्छन् र त्यहाँ विभिन्न तरिकाहरू र उपकरणहरू छन्। तर यी सबैलाई मूलभूत आधारभूत प्रक्रिया हो।
1. शिक्षा उद्देश्यहरू निर्दिष्ट गर्दै।
2. सामग्री चयन गर्दै;
3. सिकाउने गतिविधिहरू विकास गर्दै;
4. मूल्याङ्कन गतिविधिहरू डिजाइन गर्ने सबै गठबन्धन र सबै सिकेका उद्देश्यका उपलब्धिहरूमा योगदान गर्दछ।
No comments:
Post a Comment